Angkor wat tempels - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van nielsenrutger - WaarBenJij.nu Angkor wat tempels - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van nielsenrutger - WaarBenJij.nu

Angkor wat tempels

01 Juli 2015 | Cambodja, Khett Siem Reab

Deze dag gaan we de grootste attractie van cambodja en misschien wel de hele reis zien. Voor 14 dollar vinden we een tuk tuk die ons wil rondrijden over het gigantische terrein van angkor wat. Even voor jullie beeldvorming, hier woonden vroeger een miljoen mensen. Op het terrein staan tientallen tempels en andere gigantische bouwerken uit de 11e en 12e eeuw. Toegegeven het was schitterend om te zien maar heuse cultuurbarbaren alswe zijn waren we er naar een paar uur wel klaar mee (er zijn mensen die een toegangkaartje kopen voor een week.......). Deze dag hebben we op een typisch cambodjaanse manier afgesloten met een cambodian bbq waar we oa krokodil, slang, kangeroe, struisvogel, octopus en kikkerbilletjes hebben weggesmikkeld.

Mocht iemand van jullie een keer afreizen naar cambodja dan is dit zeker een atrractie die je niet mag missen.