PingPong show + Ladyboy bar - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van nielsenrutger - WaarBenJij.nu PingPong show + Ladyboy bar - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van nielsenrutger - WaarBenJij.nu

PingPong show + Ladyboy bar

28 Juni 2015 | Thailand, Bangkok

Na het typen van het tweede verslag bleek de dag nog niet helemaal voorbij hier in Bangkok..

Na een thaise maaltijd vonden we al snel een Tuk Tuk die ons naar HET spectakel van Bangkok wilde brengen, de welbekende PingPong shows. We werden in een luguber steegje ergens achteraf afgezet, de sfeer was nou niet dat je zegt gezellig.. Nadat we betaald hadden kwamen we in een zaal waarin veel reizigers zaten, hier was de stemming gelijk een stuk beter! Op een podium in het midden speelde het hele feest zich af. We vonden het een hele bijzondere ervaring, maar wel 1 om af te vinken van de bucketlist.

We besloten nog 'even' een rondje te lopen op zoek naar een biertje in een leuke bar. Veel bleek echter al gesloten te zijn, uiteindelijk kwamen we in een LadyBoy/gay bar terecht. Toen we binnenliepen werden we wat raar aangekeken en kwamen er gelijk wat handtastelijke handen op ons af. Nadat ze doorhadden dat we geen homo's waren konden ze het wel respecteren dat we toch binnen waren gelopen. Om een uur of 3 zijn we met de taxi terug gegaan naar het hotel.

Ook de volgende dag weer veel te lang uitgeslapen, we leven dus eigenlijk nog gewoon in de Nederlandse tijdzone. Vanmiddag naar de grootste toeristische trekpleister van Bangkok geweest: Grand Palace en bijbehorende tempels (woow!).

Morgenochtend vertrekken we om 7 uur met de bus naar Siem Reap (Cambodja).

P.S. Niels zijn darmen zijn nog niet helemaal gewend aan het eten hier.

• 28 Juni 2015 - 14:52

Nadieh:

De verhalen klinken mooi jongens!
    Ben benieuwd naar jullie verdere avonturen :)
    Nu wacht ik alleen hier en daar nog op een foto :P

xx

• 28 Juni 2015 - 16:21

Fransisca:

Haha, homo bar. Grappig.

• 28 Juni 2015 - 16:21

Fransisca:

Snel weer beter worden Niels, en blijf veel drinken!